Aktuality

Informace o očkování proti COVIDU - 19 ZDE

Z epidemiologických důvodů pokračuje omezený režim: celá ordinační doba od 8.00 do 13.00 hod. je takzvaně na objednávku: tedy na vše včetně odběrů a očkování je nutné se předem telefonicky domluvit/objednat na konkrétní čas.

Do ordinace bez objednání vstupujte pouze pokud k lékaři opravdu a neodkladně musíte (akutní případy) !!!

Pokud se nám nedovoláte zkuste to znovu. Telefonátů máme opravdu hodně, ale máme i jinou práci než nepřetržitě telefon zvedat, ev. nám napište na email: ordinacelg@seznam.cz

Mimo ordinační hodiny v případě akutních potíží ev. vyhledejte pomoc v nemocnici na LSPP či Emergency, v případě život ohrožujících stavů volejte záchrannou službu (155).

Bezplatná informační linka ke koronaviru: 1221

Aktuální informace o COVID-19 najdete na oficiálním informačním portálu Ministerstva zdravotnictví České republiky https://koronavirus.mzcr.cz

(tam jsou rovněž i informace k dobrovolnému antigennímu testování a možnostem objednání se do odběrových center)

MUDr. Tomáš Gajar

telefon: 353 235 268

-------------------------------------------------------------------------------------------

email: ordinacelg@seznam.cz

Pozn.:Chcete-li nás navštívit, klikněte laskavě na NEPŘÍTOMNOST a přesvědčte se, kdy neordinujeme a na ORDINAČNÍ HODINY, kdy ordinujeme.

Ordinační doba je shodná s dobou provozní a mimo ordinační hodiny se na uvedené číslo nelze dovolat!

Na uvedený email možno posílat požadavky na léky, budou do 2 pracovních dnů připraveny u sestry nebo, pokud o to výslovně požádáte, v lékárně. Nově máme zaveden e-recept, tak pokud o to výslovně požádáte, Vám tzv. identifikátor můžeme poslat přes SÚKL/CÚER po sms či e-mailem, který pak ukážete v lékárně a léky Vám budou vydány.

Poradenské služby přes email neposkytujeme. Pro výsledky, léky apod. volejte až po 10. hod., většinou kvůli provádění odběrů apod. nestíháme ráno telefon brát.

A stále se přes snahu telefonního operátora občas stává, že telefonní linka 1-2 dny nefunguje, resp. my máme telefon "hluchý" a volajícímu se ozývá obsazovací tón či že uživatel je nedostupný nebo že číslo bylo zrušeno.

A nové pacienty nepřijímáme z důvodu plné kapacity a z obavy, aby nedošlo ke snížení úrovně kvality a bezpečnosti zdravotních služeb poskytovaných pacientům již přijatým.